Neem contact op met onze klantendienst
E-mailadres: customercare.nl@kvik.be
Levering
Vragen over de levering? Wij hebben de antwoorden. Heb je het antwoord op je vraag hier niet gevonden? Chat dan met onze klantendienst. We helpen je graag verder!
De prijs van de levering hangt af van het gewicht van je bestelling en de afstand die ze moet afleggen.
Je ziet de leveringsprijs net voor je je bestelling voltooit en betaalt.
Je kunt kiezen uit verschillende verzendopties:
- Thuisbezorging met PostNord - levering direct bij jou thuis
- PostNord collect - levering aan een afhaalpunt (bijv. een pakjesautomaat of postkantoor)
- Afhaling in de winkel - Je kunt je bestelling ook afhalen bij een Kvik-winkel in jouw buurt Deze optie is gratis!
Zodra je een bestelling hebt geplaatst, krijg je een bevestiging via mail. Eenmaal je pakket is verzonden, ontvang je een zendingsnummer waarmee je de bestelling kunt opvolgen op de website van de bezorgdienst.
Als je een bestelling terugbrengt aan een Kvik-winkel in jouw buurt, doe je dat op dezelfde manier als voor een terugzending via het postkantoor. Je moet het pakket dus voorbereiden voor je het naar de winkel brengt. De winkel zal geen label voor jou kunnen afdrukken of verkopen.
Je moet nog steeds het terugzendingsformulier invullen.
De winkels ontvangen wekelijkse leveringen. De meeste keukens kunnen binnen ongeveer twee weken in de winkel worden geleverd. Op sommige werkbladen is het wat langer wachten. Vraag het aan de verkoper van de winkel waar je de keuken bestelde. Je kunt rechtstreeks met hen afspraken maken.
Vul eerst het terugzendingsformulier in als je iets wil terugsturen. Daarna bezorgen we je instructies voor het terugzenden van het/de artikel(en).
Ja, je kunt als bezorgmethode ook een Kvik-winkel in jouw buurt kiezen. De grotere artikelen kunnen ook aan huis worden geleverd.
Ja, je kunt onderdelen van je bestelling terugzenden.
Vul dan dit formulier in.
Beschadigde of verkeerde artikelen
Stuur ons een e-mail of chat met ons, en stuur foto’s van het beschadigde product mee. We openen dan een dossier en gaan op zoek naar de beste oplossing.
Stuur ons een e-mail of chat met ons, en stuur foto’s van alle producten die je al ontving. We sturen je zo snel mogelijk de ontbrekende producten toe.
Stuur ons een e-mail of chat met ons, en stuur foto’s van het verkeerde product. We sturen je zo snel mogelijk het juiste product toe.
Helaas niet. Kvik is een franchiseconcept. De winkels zijn dus onafhankelijke bedrijven. Dat betekent dat wij een online bestelling niet kunnen omruilen voor een ander artikel in een winkel.
Is je product defect of beschadigd? Dien dan hier een garantieaanvraag in.
Andere veelgestelde vragen
Dit zijn antwoorden op enkele veelgestelde vragen. Heb je het antwoord op je vraag hier niet gevonden? Start een chat met ons en wij doen er alles aan om je te helpen!
Helaas nog niet. Maar we werken eraan! Maak voor hulp bij het tekenen van je keuken een gratis afspraak met een van onze getalenteerde keukenexperts in een winkel in jouw buurt. Een gesprek is gratis en vrijblijvend. Vind dus snel een geschikt moment in een winkel in jouw buurt en begin vandaag nog te tekenen!
Op onze website vind je gidsen die je vertellen hoe je je keuken en badkamer als nieuw houdt. In onze webshop vind je ook schoonmaakproducten die speciaal voor onze producten zijn ontwikkeld.
Dit zijn de gidsen:
Het is nooit eenvoudig om te weten of nieuwe fronten van Kvik op jouw oude keukenkasten passen. Onze getalenteerde keukenontwerpers kunnen je hierbij helpen. Noteer de afmetingen, neem wat foto’s en maak een afspraak met een winkel in je buurt. Een afspraak is gratis, dus je hebt niets te verliezen!
Je kunt hier op de website een gratis afspraak maken met een van onze keukenexperts in een winkel bij jou in de buurt.
Maar wij helpen je natuurlijk ook graag. Open gewoon een chat met ons en wij loodsen je door het hele proces.
Je kunt ook mailen naar customercare@kvik.com met
- je volledige naam, e-mailadres en telefoonnummer.
- Een stad of gemeente in jouw buurt (om de dichtstbijzijnde Kvik-winkel te vinden).
- De reden voor de afspraak (keuken, badkamer of dressing)
- Je gewenste dag en tijdstip
Our book it yourself right here on our website:
Jazeker! Een afspraak met onze keukenexperts is altijd gratis.